Harmonogram rekrutacji na rok szkolny 2013/2014 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Sekretariat   
poniedziałek, 24 czerwca 2013 10:22

HARMONOGRAM REKRUTACJI DO GIMNAZJUM i LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO MISTRZOSTWA SPORTOWEGO "JUNIOR"
[Wymagane kopie dokumentów można składać do środy 03.07.2013r.
WOLA POTWIERDZENIA WYBORU SZKOŁY (po ogłoszeniu listy osób przyjętych):
oryginały dokumentów+zaświadczenia lekarskie+fotografie legitymacyjne - należy złożyć do niedzieli 07.07.2013r.]


1. Harmonogram rekrutacji do Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego JUNIOR we Wrocławiu dla osób po wstępnej rejestracji online na stronie oraz obecności na testach sprawnościowych:

 

  • 01.07.2013 - 02.07.2013 - składanie przez kandydatów kopii świadectwa ukończenia szkoły gimnazjalnej oraz kopii zaświadczenia z egzaminu gimnazjalnego (potwierdzone za zgodność z oryginałem);
  • do 3 lipca 2013 - ogłoszenie listy kandydatów przyjętych;
  • 04.07.2013 - 07.07.2013 - potwierdzenie woli przyjęcia do gimnazjum poprzez złożenie oryginałów: świadectwa ukończenia gimnazjum i zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego oraz innych wymaganych dokumentów*;
  • 08.07.2013 - ostateczna lista przyjętych.

*Pełna dokumentacja ucznia, PRZYJĘTEGO do liceum ogólnokształcącego, powinna zawierać:

Podanie o przyjecie do liceum ogólnokształcącego;
Świadectwo ukończenia gimnazjum;
Wynik egzaminu po gimnazjum;
Opinię lekarską - druk jednorazowo wydawany do szkoły - brak przeciwwskazań o przyjęciu do szkoły o profilu sportowym;
Trzy fotografie legitymacyjne ucznia (rozmiar 35x45mm);
Karta zdrowia ucznia i karta zdrowia sportowca (dostarczyć we wrześniu wychowawcy klasy).

 

 

2. Harmonogram rekrutacji do Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego JUNIOR we Wrocławiu dla osób po wstępnej rejestracji online na stronie oraz obecności na testach sprawnościowych:

  • 01.07.2013 - 02.07.2013 - składanie przez kandydatów kopii świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz kopii zaświadczenia o wyniku sprawdzianu po szkole podstawowej (potwierdzone za zgodność z oryginałem);
  • do 3 lipca 2013 - ogłoszenie listy kandydatów przyjętych;
  • 04.07.2013 - 07.07.2013 - potwierdzenie woli przyjęcia do gimnazjum poprzez złożenie oryginałów: świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o szczegółowych wynikach sprawdzianu po szkole podstawowej oraz innych wymaganych dokumentów*;
  • 08.07.2013 - ostateczna lista przyjętych.

*Pełna dokumentacja ucznia, PRZYJĘTEGO do gimnazjum, powinna zawierać:

Podanie o przyjecie do gimnazjum;
Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej;
Wynik sprawdzianu po szkole podstawowej;
Opinię lekarską - druk jednorazowo wydawany do szkoły - brak przeciwwskazań o przyjęciu do szkoły o profilu sportowym;
Trzy fotografie legitymacyjne ucznia (rozmiar 35x45mm);
Karta zdrowia ucznia i karta zdrowia sportowca (dostarczyć we wrześniu wychowawcy klasy).

 

Dokumenty należy składać w sekretariacie SMS JUNIOR ul. Słubicka 29-33,
53-615 Wrocław (pokój 104, pierwsze piętro), godz. 8:00-14:00

 

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Załączniki do podania:

® Świadectwo ukończenia gimnazjum;

® Wynik egzaminu po gimnazjum;

® Opinia lekarska - brak przeciwwskazań o przyjęciu do szkoły o profilu piłkarskim;

® Trzy fotografie legitymacyjne ucznia (rozmiar 35x45mm);

® Karta zdrowia ucznia i karta zdrowia sportowca (dostarczyć we wrześniu wychowawcy klasy).

Dokumenty należy składać w sekretariacie SMS JUNIOR ul. Słubicka 29-33, 53-615 Wrocław

(pokój 412, czwarte piętro)

Poprawiony: środa, 03 lipca 2013 06:40